19. toukokuuta 2011

HELLO EVERYONE

Täällä datailee Tea ja Roosa, alottamassa yhteistä esikoisblogia. :) Postauksien aiheet tulee luultavasti vaihtelemaan tosi paljon ja molemmat tänne kirjotellaan, yksin tai yhessä. Heitetään omituista läppää ja puhellaan kaikesta (lue: pojista) maan ja taivaan välillä. Kysymyksiä ja toivepostauksia saa toki esittää, niitä toivotaankin. Nyt ajateltiin kumminkin kertoo vähän ittestämme, että sitten tulevaisuudessa tiedätte minkälaiset tsirbulat täällä kirjottelee.



TÄSÄ ON ROOSA, jota myös Roinuksi kutsutaan.

Oon omalaatuinen ja sarkastinen, suusta pääsee välillä mitäki ärräpäitä.
Suutun nopeesti, mut lepyn helposti. Se tosin riippuu asiasta. Pystyn myös olemaan pitkävihanen. 
Tunteet vaihtelee tosi nopeasti, johon osaksi vaikuttaa musiikki.
 Älkääpä siis ihmetelkö jos joskus tuun tuohtuneena
selittämään jotakin ja sitte kumoan sen seuraavassa lauseessa :D
Osaan kyllä olla rauhallinenkin ja monet on kehunu mua hyväksi kuuntelijaksi.
Oon myös tosi puhelias ja heitän paljon paskaa (joskus hyvääki) läppää.
Musiikki on mun elämä, ja harrastan sitä kaikissa sen muodoissa (eli kuuntelen, laulan, soitan).




JA TÄSÄ NÄETTE TEAN.

Oon tyttö, joka rakastaa musiikkia ja rakkautta. Ja tietty ystäviä ja perhettä.
Luonteeltani oon melko rauhallinen, luottavainen, toisaalta rohkea, toisaalta en.
Voin olla puheliaskin, mutta yleensä tykkään kuunnella (kun Roosa jauhaa paskaa).
Oon yleensä optimistinen, varsinki aurinkoisina päivinä. Mä tykkään nauramisesta.
Mielialat tosin vaihtelee. Loput piirteet saatte selvittää mun teksteistä,
koska en oo hyvä kirjottamaan niitä ite ylös, vaikka muita ihmisiä luen mielestäni hyvin.


As you can see, meissä on paljon samaa, mutta myös paljon erilaista. Ymmärretään toisiamme kuitenki tosi hyvin, ellei täydellisesti, vaikkei niin hirveen kauaa olla oltu näin läheisiä.

Mutta nyt big booty bitches kiittää ja lähtee leipomaan brownieseja sekä mustikkamuffinsseja. :)


JOS KOLAHTI NIIN PAINA LIITY LUKIJAKSI ja kommentoi :--)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti