2. kesäkuuta 2011

mä tahdon laittaa lattiat pyörimään!

MOI

Ja hyvää kesäkuuta kaikille!
Oijoi mikä sää tuolla ulkona on, ja on ollut nää viime päivät! Nyt siis onkin jo kesäkuu, joten kyllä se kesäkin sieltä pikkuhiljaa tulee :) Toivoisin että olis tosi lämpimiä säitä. Kylmät kesät on ihan tylsiä!

Oltiin eilen Tean kanssa kuvaamassa, koska tosiaan oli niin mahtava sää. Mä olin jo aiemmin ideoinut ja löytänyt kivan paikan missä kuvata. Heitin myös mun talviturkin eilen, Tea oli jo aiemmin käynyt sen viskomassa pois. Hyi, oli tositosi kylmää vettä! :D












Siinäpä meidän otoksista muutama valioyksilö :--) Oli tosi kiva päivä! Haikein mielin venailen sitä, että Tea lähtee jenkkeihin, tulee kamala ikävä! :C APUA, siihen on enää kolme päivää! Sieltä kun ei voi edes tekstailla, niinku me yleensä joka päivä tehään. Ehkä mä kuitenki selviin, ku oon onneks järkänny omaaki ohjelmaa siks ajaksi.

Nyt jatkan siivoilua. LÄHETTÄKÄÄ NIITÄ POSTAUSEHDOTUKSIA! :--)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti