20. heinäkuuta 2011

must be funny in a rich man's world

Heipat taas kaikille, Roosa is back in business!

Tosin olin kotona jo sunnuntaina, mutta vasta yhentoista aikaan illalla. Rättipoikkipuhki meninkin heti nukkumaan. Tiistaina, eli eilen, sitten lähdinkin iskälle, ja täällä majailen kaksi vikkoa. Paitsi että perjantaina lähdetään viikoksi mökille, joten ette kuule musta silloin. Yritän kuitenkin postata sen jälkeen teille mahdollisimman nopeasti kuulumiset :)

Nyt siis vasta postailen, vaikka varmaan ihmettelette että olishan sitä eilenkin voinut, mutta mulla on vähän sama syy; olin tosi väsynyt. Se johtui mun ja Tean chinojen shoppailukierroksesta, paitsi ettei me mitään chinoja ostettu :D Kaikkea muuta ihanaa kyllä tarttui mukaan. Ja nyt tuleekin musertava uutinen........ Kuvasin kaikki mun ostokset ja olin jo ihan innolla laittamassa niitä koneelle, kunnes tajusin että jätin kameran johdon kotiin äidille!! Eli ette tällä kertaa (ettekä seuraavissakaan postauksissa) saa nauttia mun kameran antimista. Harmittaa tosi paljon...

Mun Kouvola - Imatra - Joensuu reissu onnistui ihan mukavasti.
Ensinksi siis oltiin mun kummeilla yksi yö, ja oli ihan lepposta. Syötiin hyvää ruokaa ja juteltiin. Katottiin myös suurinta pudottajaa, johon mun kummin tyttö on ihan koukussa :D
Lähdettiin sitten perjantaina kahentoista pintaan ajelemaan Imatralle. Hotellin löytämisessä oli aluksi ongelmia, mutta kun se löytyi niin vietiin kamat huoneeseen ja lähettiin koluamaan alennusmyyntejä! Shoppailtiin, syötiin ja käytiin hotellin saunassa ja uima-altaalla. Imatra päivässä ei oikeastaan ollut mitään ihmeellistä. Se oli vaan semmonen välipysäkki, kun ei heti jaksettu Kouvolasta ajaa Joensuuhun.
Joensuuhun me saavuttiin lauantaina joskus viiden aikaan. Yövyttiin siis äidin serkulla ja käytiin toisella serkulla syömässä :D (äidillä on about 25 serkkua.... josta johtuu mun mahtavat 50 pikkuserkkua.) Käytiin myös rippijuhlapaikalla moikkaamassa riparilaista, eli mun pikkuserkkua ja äidin kummityttöä. Sen jälkeen nukkumaan hyvät yöunet.
Sunnuntai aamuna sitten kirkkoon (kello 10.... yyh) ja sieltä juhliin. Lähdettiin neljän aikaan ajamaan kotiin ja tosiaan sillon about yheltätoista oltiin takasin.

Tästäkin reissusta olis ollut kuvia, muttakun unohdin sen hemmetin johdon..... Ehkäpä laitan niitä sitte vielä parin viikon päästä tänne :)

Nyt tuolta alakerrasta leijailee ruoan tuoksua, joten taidanpa katoilla sinne...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti