30. heinäkuuta 2011

tyhmä tyttö

Heipsun :) Kukapa muukaan se täällä kuin Roosa, ja muokkailin äskettäin blogin ulkoasua. Mitäs tykkäätte? Onko toi valkonen teistä tylsä tai liian massa? En jaksanut sen kummemmin säätää mitään värejä. Meillä olis kyllä Tean kanssa harkinnassa uusi banneri, jos sitten tehdään semmosta ollenkaan. Kattoo nyt, kattoo nyt.... ;)


Aloin tossa toissapäivänä ja eilen miettimään pinnallisuutta. Päätin tehdä kerrankin tämmösen vähän syvällisemmän postauksen, jos näitä mun mietteitä nyt voi syvällisiksi kutsua. Mutta siis, itse aiheeseen:

Itse en koe olevani kovin pinnallinen. Tietysti mä meikkaan ja mietin mitä puen päälleni, mut en mä tee siitä ongelmaa tai numeroa jos mun pitää lähteä esim. kouluun ilman meikkiä. Pystyn ihan hyvin mennä vaikka kauppaan hikisenä heti kuntosalin jälkeen, hiukset pystyssä eikä naamalla ripsivärin hiventäkään. Kyllä mäkin tietysti ajattelen että mitäköhän toikin nyt miettii, mutta ei sillä oikeestaan oo kauheesti väliä. Mäkin oon kuitenkin vaan ihminen, ja tältä mä näytän ja piste. En mä ala pärstääni meikkaamaan kuntosalin jälkeen vaan että joku Otto-Ville sais kauniimpaa katteltavaa kaupan kassalla. Pistän päälleni sitä mitä tykkään, ja mua vaan lähinnä naurattaa jos joku kattelee mua halveksivasti. Musta se on aika surullista että joillakin tytöillä on niin huono itsetunto, että ne pukeutuu samalla tavalla kuin toisetkin, ettei ne vaan jäisi ulkopuolelle porukoista tai saisi haukkuja osakseen tms, vaikka ne ehkä haluais pukeutua erilailla. Se on säälittävää. Mut se ei vielä varsinaisesti oo pinnallisuutta. Pinnallista on mun mielestä esim. se, että meikkaa sunnuntaina himassa vaikka ei oo lähössä yhtään minnekkään, tai on korkeintaan viemässä jotain roskia ulos. Siis IIIIIK mitä varikset nyt ajattelee kun mulla ei oo meikkiä?!? Tai se, että otetaan kouluun meikit, suoristusraudat ja hiuslakat mukaan JOKA PÄIVÄ? Ymmärrän jos esim. liikkatunnin jälkeen haluaa vähän kohentaa hiuksiaan tai pestä naaman ja meikata sen jälkeen uudestaan, mut joka päivä? Eeeei. En ees tajua kuin jotkut jaksaa herätä joka aamu suoristamaan niitten hiukset. Ite oon vähän sillä asenteella et koulu on koulu, sinne on tultu opiskelemaan eikä iskemään jätkiä.
Ja sitte tää viiden kilon pakkelipolitiikka. Varsinkin niillä joilla on oikeesti hyvä iho. Ite olin kuudennella luokalla aika pinnallinen, ja käytin meikkivoidetta + puuteria yms skeidaa vaikka mulla oli naamassani ehkä yks finni. Ku kattelen niitä kuvia nyt ni voin vaan pudistella päätäni. Nykyään hyvä jos käytän mitään ihomeikkejä, paitsi poskipunaa tai aurinkopuuteria. Voi tsiisus, en tajua miks halusin näyttää siltä! Enkä tajua nykyäänkään, niitä muita. Oranssihtava naama ja koko muu kroppa valkonen, ei kiitos. Joskus tulee semmonen fiilis et eikö ne kato peiliin ollenkaan ku ne lähtee kotoa? Huhhuh. Tai sitte tekoripset, kauneusleikkaukset, kaikki nää. Voisin jauhaa tästä aiheesta viel vaikka kuinka kauan. Kauneusleikkaukset on musta ihan OK, jos on vaikka ollu jossain onnettomuudessa, tai jos on ollu vaikka rintasyöpä ja on menettäny toisen rintansa tms. Mut muuten ne on aika turhia. Toisaalta, mikäs siinä jos haluu ''parannella'' itteään, ei sen pitäis mun persettä kutittaa. Musta se ei vaan oo kovin kaunista jos on jotku E kupin tissit ja naamassa botoxia niin paljon että hyvä ku pystyy hymyilemään. Luonnollisuus on musta vaan niin paljon kauniimpaa :)


 kuva we♥it


Älkääkö nyt käsittäkö tätä postausta väärin. Meikkaaminen kuuluu munkin elämään, ja kyllä siis mietin itekkin välillä, että mitä ihmiset ajattelee, tai että onpas mun hiukset huonosti. Kyllä meistä jokainen varmaan joskus on vähän pinnallinen, en todellakaan kiistä sitä itestäni. Aloin vaan tässä miettimään niitä ääripäitä, just niitä jotka meikkailee himassa sunnuntaina. Tiedän, että nää on usein niitä joilla on se huono itsetunto (tosin en sano että omani olis mitenkään kovin hyvä) tai sitten ne vaan tykkää käyttää paljon meikkiä. Se on kuitenkin jokasen oma asia. Halusin nyt vaan vähän ottaa kantaa tämmöseen aiheeseen kun tää on pyöriny mun päässä pari päivää, ja halusin tehä vähän erilaisen postauksen kun mitä meidän blogissa yleensä näkee!

Mitä mieltä te ootte pinnallisuudesta, tai tästä postauksesta? Ja muita erilaisia postausehdotuksia saa lähettää :>

1 kommentti:

  1. Hyvä Roosa! Siis mä oon samaa mieltä sun kanssa niistä jotka pukeutuu/meikkaa samalla lailla miellyttääkseen muita... Elämä on liian lyhyt siihen et olis joku muu :D Jeeij!Hyvä postaus.

    VastaaPoista