8. elokuuta 2011

TEA IS BACK IN BUSINESS

Eli HEI, MINÄ TÄÄLLÄ.
Kyllä, olen vihdoin palannut pelastamaan teidän rakkaan blogipartnerini tyhjänpäiväiseltä jaarittelulta. Tosiaan, olin siis Italiassa taitouintikisoissa, nimeltään Comen Cup (Välimeren maiden avoin mestaruus), Milanon lähellä kaupungissa nimeltä Busto Arsizio. Meidän ikäkausimaajoukkue on siis toki Suomen paras, mutta noissa kisoissa se ei riitä vielä mihinkään. Ei kuitenkaan oltu viimeisiä, joten mun omat henkilökohtaset tavoitteet täyttyivät sillä. ;)
Lupaan laittaa vielä kuvia kisoista, jotta te, jotka ette koskaan ole lajia nähneet/kuulleet koko höskästä, ymmärtäisitte myös vähän paremmin. :) Olen siis tuota moderniksi baletiksi vedessä kutsuttua lajia harrastanut 5 vuotta, ja nyt on tullut aika (ja motivaation puute) siirtyä altaasta laidalle valmentamaan. Oli siis hienoa lopettaa uintiura isoihin kisoihin, mukanahan oli 25 maata aina USA:sta Etelä-Afrikkaan ja Venäjään. Mutta joo, kuvia siis tulossa tämän viikon aikana!

Lupaan myös tehdä sen Losin postauksen, jonka lupasin jo kesän alussa... (HUPS!) Mulla on ollut sen verran kiire nyt kesällä että nyt tämä viimenen viikko on oikeesti kunnon lomaa ja tääkin tuppaa olemaan jo täynnä ohjelmaa, mutta yritän ehtiä!

Eilen illalla meni aika myöhään Fair Well-partyssä ja sen valvomisjatkoilla (unta pallossa on 3h) joten taidan nyt painua pehkuihin, huomenna uusi päivä ja Roosan kanssa konffiskenkiä shoppailemaan! Se on siis moro.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti