25. syyskuuta 2011

life is a wawing feather

Se on syssy nyt!

Tässä on nyt mulla (Roosalla) ja tietysti Teallakin ollu vähän liian pitkä postaustauko.. Meidän piti Tean kanssa mennä kuvailemaan, mut sekin on vähän jäänyt kun molemmilla ollu vähän omia kiireitä eikä toi sääkään oo oikeen suosinu. Mä olin koko tän viikon leirikoulussa Lohjalla, eikä siellä oikeen päässy käyttämään konetta. Kuvia sieltä voin vähän julkasta piakkoin, kunhan saisin ne ensin ladattua koneelle.... Mulla on vaikka mitä kuvia kamerassa mitä en oo jaksanut ladata koneelle, mun kone kun on suoraan sanottuna niin paska ja hidas, eikä siinä taida olla paljoa muistiakaan jälkellä :C

Eilen olin mun isoäidin 70v synttäreillä, ja tää mun samainen Janne serkkuni joka kuvasi mun rippijuhlat, kuvaili mua vähän pellossa ja muuallakin. Luvan kanssa voisin niistäkin julkasta muutaman, sitten kun hän saa ne mulle lähetettyä :)

Tässä muuten mun kiitoskortti kuva. Tulipas ikävä kesää!


Eipä tässä muuta, kohta alkaa taas kokeet vyöryä niskaan, mutta mä lupaan että yritetään nyt molemmat saada tälle blogille kaivettua enemmän aikaa!! Uusia kuvauksiakin ollaan jo suunniteltu, ja toivottavasti sitte vihdoin päästäis ne toteuttamaan ;)

Ei muuta kun hyvää sunnuntaimasennusta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti