28. helmikuuta 2012

dive into me

Iltaa!

Mulla oli tylsää, joten päätin tulla postailemaan teille lukemisesta. Se on yks iso osa mun elämää ja rakas harrastus. Luen tosi paljon ja tosi erilaisia kirjoja. Kirjastokortti on kovassa kulutuksessa ja kotona kirjahylly on täyteen ahdattu. Eniten tykkään fantasiasta ja romantiikasta. En pysty lukemaan kauhua (enkä kattomaan kauhuleffoja) vilkkaan mielikuvitukseni takia. Menettäisin yöunet ;)

Mulla on tiettyjä kirjasarjoja tai kirjoja joita luen kerran toisensa jälkeen. En vaan koskaan kyllästy niihin.
Yksi on tietenkin Harry Potterit. Rakastan sitä tarinaa ja taikamaailmaa. Muistan selvästi kuinka nuorempana odottelin kirjettä Tylypahkaan... Tänä jouluna sain lahjaksi Potterleffaboksin, joka siis sisältää kaikki nuo leffat. Kirjat on tietenki aina parempia!
Toinen sarja on Twilight. Rakastuin siihenkin, vaikken ensin suostunu lukemaan sitä koska se oli niin massaa. Kaveri kuitenkin suositteli sitä mulle, joten päätin kokeilla. Onneksi. Twilight leffoista en tykkää yhtään, vaikka oonkin kaikki nähnyt tähänmennessä. Näyttelijät ei vaan mun mielestä oo onnistuneet siinä. Sitäpaitsi vihaan sitä kun joku kohta menee leffassa eri tavalla kuin kirjassa :D

Tällä hetkellä luen Houkutusta (ylläri) ja Taru Sormusten Herrasta. Kahen tai kolmen kirjan yhtäaikaa lukeminen ei tuota ongelmia mulle. Oon myös aika hätänen. Jos jossain kirjassa tulee vähän tylsempi kohta, alotan toisen kirjan ja palaan ekaan kirjaan myöhemmin.



Siinäpä siis nuo mitä tällähetkellä luen. Toi TSH on hirveen paksu, mutta toisaalta rakastan pitkiä tarinoita ja paksuja kirjoja!

Tämmöstä tänään ja toivottavasti teijän viikko on alkanut hyvin!



ps. tein terveellistä ja herkullista iltapalaa!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti