9. maaliskuuta 2012

for the ladies

Eilen oli naistenpäivä, mutta tämä nainen oli niin väsynyt ettei jaksanut raahautua koneelle eilen.
Joten myöhässä, hyvää naistenpäivää! :)

Siivosin keskiviikkona mun vaatekaapin. Oon nyt alotellu sellasta oman tyylin löytämis projektia, ja osana siihen sain inspiksen siivota turhat vaatteet pois. Mulla oliki siellä yllättävän paljon kaikkea vanhaa ja semmosta että ei ollu raaskinu heittää pois jos vaikka joskus käyttäiskin. Nyt karsin kamaa reilulla kädellä ja vaatteita lähti pois yhteensä 44 kappaletta!


Erityisen ylpee oon tosta ihan alimmaisesta hyllystä, joka ennen pursus vaatteita enkä koskaan jaksanut siivota sitä. Harmi vaan etten tajunnu ottaa ennen kuvaa... :D

Nyt mun pitää katoilla pakkaamaan, koska lähen viettämään viikonloppua faijalle.
Hauskaa viikonloppua!

Ps, K-kaupan kassalla jaeltiin eilen naistenpäivän kunniaksi ruusuja kaikille naisasiakkaille :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti