26. huhtikuuta 2012

hupsista

Laastarin koosta voi jo päätellä, minkä sortin vahinkoa mulle on eilen sattunut. Olin kotona yksin, tulin nälkäseks ja ajattelin että teenpä tästä leipää. Niinhän siinä kävi, että leivän sijasta leikkasinkin omaa kättäni... Oho. Niin käy joskus. Piano-ope ei oikein tykänny, mulla kun on parin viikon päästä musiikkiopiston ns. loppukoe. Eiköhän toi siihen mennessä parane :)

Ihan perustorstaita oon tänään viettänyt. Koulussa ysistä kolmeen ja sit oon vaan löhöilly. Ikuisuusprojekti eteni sen verran eilen, etten ota siitä nyt mitään stressiä. Saan sen kyllä tarpeeks ajoissa valmiiks.


Huomisesta tulee kivakivakivaa! Meillä on koulussa vapun kunniaksi teemapäivä. Kuulun oppilaskuntaan, ja ollaan järkätty sinne pientä toimintaa. Tietenki aion myös pukeutua. Se on ollu meijän koulussa perinteenä niin kauan kun tota koulua oon käyny, eli ekalta luokalta asti.
Tässä vähän sneak peakia huomisen asusta:


Asu on mun isoveljen, joka oli paras ja suostui lainaamaan sitä mulle. Ehkä jo arvaattekin mikä se on, mutta lisää näätte huomenna!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti