19. toukokuuta 2012

lauantain fiilikset

Otsikon keksiminen tuotti mulle suurta tuskaa tänään. Pahoittelen siis mielikuvituksen puutteesta.

Mulla on ihana kesäfiilis. Aurinko paistaa täydeltä terältä, peruskoulun kaikki kokeet on ohi ja koulua on enää kymmenen päivää jäljellä. Huomenna alotan farkkutakin tuunaamis projektin, hihiii. Yritän muistaa ottaa siitä kuvia ja postailen siitä sit tänne.

Oon senkin takia tosi ilonen nyt, kun mun isoveli luovutti mulle nyt virallisesti sen Jopon avaimet. Ai että. En oo ennen tykänny pyöräilystä yhtään, mut toi jopo on vaan niin hieno ja sil on niin kiva ajaa, että kyllä nyt kelpaa!


Sit luen tällä hetkellä kirjaa, jota voin suositella täydestä sydämestäni kaikille. Oon ite lukenu kyseisen teoksen jo kolmesti. Kätköpaikka kertoo hollantilaisesta perheestä, jotka toisen maailmansodan aikana piilottelee kodissaan juutalaisia ja joutuu sit sen takia keskitysleirille. LUKEKAA!



Sit oon tietysti fiilistelly näitä mun hiuksia...



Heh. Semmosia. Kohta lähen jopoilemaan bussipysäkille ku oon lähössä iskälle yheks yöks. Huomenna palailen kotiin sen farkkutakin ääreen.

Aurinkoista viikonloppua kaikille!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti