11. toukokuuta 2012

pieni helpotuksen huokaus

Huhhuh mikä viikko!

Tosiaan erittäin sekava ja kiireinen viikko ollu, eikä ens viikkokaan mikään helppo tule olemaan. Mulla on sillon vielä neljä koetta, mutta sit onneks helpottaa. Sitte ei tarvii enää panostaa mihinkään.

Keskiviikko oli kaikista jännittävin päivä. Mulla oli sillon ne pääsykokeet Sibikseen. Mua jännitti, pääsykokeet alko 12.30 ja käveltiin kisahallilta kaisaniemeen. Onneks ne meni kuitenkin hyvin. Oon ihan tyytyväinen, mut kuitenki sitä aina miettii mitä ois voinu tehä paremmin. Nyt vaan vielä vähän päälle kuukauden piinaava odotus... On kuitenki helpottunu olo, ettei tarvii enää stressata niistä pääsykokeista.

 Kuvasaldo on säälittävän pieni, mulla ei ollu ees omaa kameraa mukana. Äiti otti musta kuvia sen digikameralla, ja mun oli pakko ikuistaa toi mun taivaallinen tomaatti+mozarella+basilika ihanuus.

Nyt lähen pyöräilee Siwaan. Teen nachoja kisakatsomoon ja tietenki unohdin ostaa niitä nahcoja :DDd

MUISTAKAA KATTOA SUOMI-KANADA 19.55 AVALLA!!!
(paitsi te onnekkaat joilla on se Canal+...)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti