4. kesäkuuta 2012

school's out!

Ciao, täällä lomalainen!

Heräsin tänään yheltätoista ja oon vieläki yökkärissä. Tajusin tossa äskettäin että nythän on maanantai. Rakastan tälläsiä kiireettömiä loma-aamuja. Taustalla soi hyvä musa ja selailin tossa just kuvia lauantailta. Meillä oli kavereiden kanssa hauska ilta. Ei alkoholia, hyvää ruokaa ja seuraa.

Mulle tuli lauantaina päivällä kukkalähetys ovelle. Olin ihan ihmeissäni. Iskä oli tilannut mulle kimpun kun se ei päässyt mun päättäreihin. Aws ♥


Jossain vaiheessa iltaa kamerasta loppu akku, mut ei kukaan oikeestaan sit enää ees muistanu sitä. Pelailtiin twisteriä, grillailtiin ja naurettiin paljon. Oon niin odottanu tälläsiä kesäiltoja kavereiden seurassa. Voi rentoutua ja olla täysin oma ittensä.

Nyt lähen leikkaamaan nurtsia, huh. Kaikkeen sitä pitää rahan eteen suostua...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti