13. syyskuuta 2012

Sing it for the world

Moikka!

Tänään aukes Wilmassa kurssit, ja oon ihan innoissani mun ens jaksosta! Säätelin mun lukkaria varmaan tunnin tossa, ja nyt se vihdoin näyttää sellaselta kun halusin.
Syksy inspiroi mua tällä hetkellä muutenkin tosi paljon. Kaipaan niin niitä kirpeitä ilmoja, jolloin jo melkein tuntuu pakkaselta mut sit ei ihan kuitenkaan. Kohta tulee myös ruska ja sen mukana ihanat värit.


Suoristin hiukset vaihtelun vuoksi yks päivä. Ylipolvensukat ostin ginasta hintaan 7,90e. Ihanat. Yhdistin ne mustiin shortseihin, oransseihin converseihin ja oranssiin laukkuun.

Pitäskö mun teijän mielestä alkaa ottamaan lisää asukuvia? Aamulla ei kyllä kauheesti ehi, mut voisin yrittää sillon tällön.


Kaikkea ihanaa luvassa mun syksyyn, toivottavasti teillekkin!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti