25. toukokuuta 2011

10 random faktaa TEAsta

Roinu voi laittaa omat jos siltä tuntuu. :) Sen mutsi kai käski sen pois koneelta vaikka sen piti tänää tänne kirjottaa nii mä pöllin sitten tän postauksen ja se voi laittaa seuraavan.

1.
mä haluan naimisiin ihanan miehen kanssa ja lapsia, kolme olis kiva

2.
en tykkää mun mutsin miesystävästä. faijan uus nainen sitävastoin on tosi mukava. faijastakin useimmiten tykkään enemmän ku mutsista. isin tyttö kun olen. :)

3.
mä oon urheilija. harrastan taitouintia, uin omanikästeni maajoukkueessa ja treenaan kuudesta seittämään kertaa viikossa. ja aion lopettaa. en ihan kokonaan mutta vähentää rajusti. koska en vaan jaksa tota treenimäärää.

4.
laulaminen ja tanssiminen on tässä vaiheessa elämää mun kaks suurinta intohimon aihetta. niitä mä tykkään tehdä. eilen laitoin just ilmottautumisen koe-esiintymisiin semmoseen musiikkiteatterikouluun, että pitääpi sitten ens viikon torstaina tehä parhaansa. :)

5.
tykkään kaikista vuodenajoista, mut kyllä kesä on se kaikkein paras. näin pitkän talven jälkeen se tuntuu ihan taivaalliselta, eikö teistäki ?

6.
musiikkia kuuntelen melkeenpä laidasta laitaan, Jukka Pojasta Museen ja Alicia Keysiin. mun rakkaasta lilasta iPodista löytyy paljon kaikkea moneen makuun.

7.
mulle sanotaan että mä näytän vanhemmalta ku oon. voi ku olisinki. ei voi olla totta et joudun vielä kitumaan täällä samassa tuppukylässä ja tossa ahdasmielisessä laitoksessa jota kouluksi kutsutaan.

8.
tykkään vaatteista ja stailaamisesta. tiedä sitten oonko hyvä siinä, mutta jokasella on oma maku.

9.
kesäsade ja -ukkonen on ihanaa. ja se miltä kaikki tuoksuu sen jälkeen.

10.
Amelie, Ylpeys ja Ennakkoluulo ja Pieni Suklaapuoti kuuluu mun lempileffoihin. kyllä, olen toivoton romantikko.
mä oon rakastunu rakkauden tunteeseen. ja oon ollu ilman sitä jo liian kauan.

Semmosia. En tiiä kiinnostaako mut oli oikeesti aika mielenkiintosta miettii itestään noita tietoja. Kokeilkaa ihmeessä. :)

Mulla se sunnuntainen paha olo ei ollu mikään darra. Illalla nimittäin oli melkeen 38 astetta kuumetta, mikä on aika korkee mulle, jonka ruumiinlämpötila on yleensä alle 36. Maanantain olin pois koulusta mutta nyt on jo parempi fiilis. :)

Ja ihan btw, 11 päivän päästä mä lähren pikkuveljen ja faijan kanssa to the glorious land of America! Kyllä vaan. ;) Toki aion ottaa sieltä kuvia ja jakaa niitä täällä. Just wait and see!

Tulipas tästä pitkä postaus. No, hyviä koulun viimeisiä päiviä ja kesäloman odotusta kaikille! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti