25. toukokuuta 2011

aaaa kesän lapsi mä oon

Heipä hei immeiset!
Mun piti tosiaan jo aikasemmin tulla postailemaan, mutta niinkuin Tea mainitsi niin mut häädettiin koneelta.
Mulla oli kanssa tuo sama idea, eli kertoa vähän itsestäni lisää. Koska koneeni kuitenkin lagailee ihan kiitettävästi, niin taidanpa vähentää noita faktoja :) eli;

KUUSI RANDOM FAKTAA ROOSASTA

1.
Rakastan laulamista. Laulan ihan missä vaan, millon vaan.
Mikä kappale ikinä sattuukaan päähän tulemaan. Korkeelta ja kovaa, vai mitä?
2.
Oon huulirasva sekä kynsilakka riippuvainen.
Lempihuulirasvani on ikivanha VITALIS, jota löytää mm. cittareista.
Kynsilakoista suosikkimerkki on varmaan Mavala, ja väri musta tai turkoosi.



3.
Mulla on tosi hyvät välit mun äidin kanssa.
Pystyn kertomaan sille kaiken, koska se ymmärtää mua tosi hyvin.
Me ollaan tosi samanlaisia ja hassutellaan usein yhessä.
Mun vanhemmat on eronnut, iskä asuu stadissa ja äiti täällä tuppukylässä.


4.
Kuuntelen vielä laidemmasta laitaan (voiko noin edes sanoa?) musiikkia kuin Tea.
Isoveli opetti mut kuuntelemaan heviä kolmisen vuotta sitten,
ja äiti puolestaan on opettanut kuuntelemaan klassista. Siitä sitten
vielä kaikkea muuta sälää sinne väliin niin hyvä tulee! Ainoat mitä en voi
sietää on Suomi-iskelmä ja hengellinen musiikki. Me not likey.


5.
Mulla on industrial-lävistys, joka on siis korvan rustossa.
Kuvistakin ootte sen varmaan jo huomanneet. Rakastuin siihen melkein
ensisilmäyksellä ja päätin sitten repästä ja ottaa sen.
Sattui, mutta onneks mulla oli tosi mukava lävistäjä. Enkä kadu!


6.
Rakastan valokuvaamista, ja mulla on Nikonin D3100 järkkäri.
Se on melko uusi, joten pahoittelen jos en osaa vielä kunnolla säätää kaikkia asetuksia.
Nimesin sen Jaakoksi.




Så där. Eiköhän siinä oo kaikki tältä päivältä.
Paitsi että ps, kävin kampaajalla maanantaina! Oon tosi tyytyväinen. Loppuun vielä ennen ja jälkeen kuvat :)

 ENNEN
(hiukset on siis luonnostaan tollaset kiharat.)

JA JÄLKEEN.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti