26. kesäkuuta 2011

aurinko

Uijui, tosiaan ulkona paistaa nyt aurinko ja meitsi (Roosa) vaan lagaa täällä koneen ääressä. Mahtavaa.
Lupasinpa kuitenki tulla pistämään niitä ripari kuvia.

                                                           Koko porukka. Tulee ikävä teitä!


                                              Päiväohjelma. Kaheksalta ylös ja koko päivä touhuttiin!

Tää kuvasaldo on nyt aika säälittävän pieni, mutta ehkä te jotain käsitystä saitte tästä kuitenki. Ite oon tosi tyytyväinen koko ripariin, ja se todisti kaikki mun mietteet ja epäluulot vääriksi. Siellä oli tosi ihanaa! Olin odottanut tylsää viikkoa ja jeesustelua, mutta onneks olin väärässä :)

Nyt en jaksa enää koneilla. Tea tosiaan lähtee riparille maanantaina, joten joudutte/saatte taas nauttia pelkästään mun postauksista ensi viikon.

Hauskaa sunnuntaita!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti