9. kesäkuuta 2011

pipo päässä pakkasella

On ilmoja pidelly! Tossa eilen puhuin Tean kanssa facebookissa, ja se sano et San Diegossa on suht samanlaiset ilmat. Emme siis jää mistään paitsi kun ei olla Tean kanssa siellä ;)
Eipäs, oikeesti oon sille kateellinen. Ja mulla on sitä ikävä! Huih. No, ehkä mä pärjään. Ens viikon tiistaina kurssi suuntautuu kohti Räfsön saarta, meen sinne viikoks rippileireilemään. Toivottavasti tulee kivaa! En oo kyl hirveen innostunu tosta kirkosta muutenkaan, mut en ajatellu erotakkaan siitä. Paitsi että oon homojen oikeuksien puolustaja, joten pitääpäs miettiä totaki vielä uudestaan.

Nyt mun puheenaiheet rönsyilee sen verran eri suuntiin, että taidanpa lisäillä tähän vielä extra hemaisevan rantsuheru kuvan musta ja kavereista, otettu eilen. Pitäähän sitä aurinkoa ny härregyyd palvoa!


Meiksi on siis tuo jolla musta yläosa, sitten siinä on Anette ja Saara :) Oli kivaa!
Nyt oikein hyvät yöt kaikille, tää nyt oli tämmönen pikapostaus. Jatkossa lupaan laadun paranevan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti