10. kesäkuuta 2011

todellakin noussut väärällä jalalla

ROOSA TÄÄLLÄ, kukapa muukaan.

Anteeksi suorasukaisuuteni, mutta tänään mulla on ollu vitutuspäivä. About kaikki ottaa päähän.

ENSIKSI aamulla heräsin kaivinkoneen jurnutukseen meidän melkein takapihalta. Viereen rakennetaan uutta taloa, ja oon herännyt siihen suunnilleen joka aamu nyt kesäloman aikana. Noi raksamiehet kun aloittelee sitä päiväänsä siinä yheksältä aamulla, en todellakaan haluais herätä niin aikasin lomalla. Ai että miten ärsyttävää!
TOISEKSI lähdin tänään stadiin iskän luokse. Oli tosiaan ihanaa kävellä tuolla +30 asteen helteessä bussipysäkille. Meinasin lisäksi myöhästyä koko bussista, joten jouduin juoksemaan. Jalkoihin tuli rakot. Rakastan myös sitä kun noihin Helsingin sisäsiin busseihin ei olla osattu rakentaa ilmastointia.....
KOLMANNEKSI huomasin että kun lisään tänne kuvia, niin niiden laatu menee ihan mössöksi. Mulla on järkkäri, Nikon D3100, ja sillä kun ottaa kuvia niin ne on tosi tarkkoja! En haluais lisätä noita kuvia tänne semmosina kilometrin pituisina ja levyisinä, (koska olen niin etevä tietokoneen kanssa, en osaa muokata niitä pienemmiksi) joten ilmeisesti sen takia niiden laatu kärsii. Arrrh.
NELJÄNNEKSI mun kamerasta on loppunut akku, joten en oo saanut otettua mitään mielenkiintoisia kuvia viimepäivinä. Niin tiedän, oon ollu erittäin laiskalla tuulella enkä ole jaksanut ladata sitä akkua. Oma vikani siis. Nyt se on tuolla laturissa onneksi kiinni, niin saan kameran huomiselle venereissulle mukaan.


Huh, purkasinpahan oloani nyt oikein urakalla! Ehkä mun ilta tästä vielä muuttuu paremmaksi. Faijuska tuolla grillailee ulkona, saan kohta mussuteltavakseni mm. maissia ja kanaa. Omnom. Hyvä ruoka, parempi mieli. Niinhän se menee, vai mitä? ;)

Mä tästä jatkan iltaani OC:n ekan tuotantokauden seurassa. Mulla on hillitön ikävä Teaa, varsinkin nyt kun ei oo mitään tekemistä! Lisäilenpä tähän loppuun vielä pari random otosta, kun en löydä parempiakaan.



Nyt sitten suuremmassa koossa, jos se laatukin vaikka paranisi.
Heipat kaikille ja hyvää viikonloppua! Muistakaa käyttää aurinkorasvaa ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti