13. heinäkuuta 2011

tuhansien järvien maa

Iltaa ihmiset, Roosa se täällä huhuilee :--) Tulin postailemaan pikaisesti ennen nukkumaan menoa.

Huomenna meiksi lähtee äidin kanssa kiertelemään vähän Suomea. Matka tosin käsittää vaan kolme eri kaupunkia, eli eipä sitä oikeestaan hirveesti kiertelyksi voi sanoa, mutta kuitenkin olen lähdössä pois piskuisesta kotikylästäni! Mennään ensin Kouvolaan moikkaamaan mun kummitätiä ja -setää, sieltä yhden yön jälkeen Imatralle, ja sieltä sitten vielä yhdeksi yöksi Joensuuhun, jossa vietetään äidin kummitytön rippijuhlia. Mun pakkaaminen ei edisty kovinkaan kiitettävästi, ja vähän kiire olis... Oon läntännyt mun sängylle kaikkea mitä tahtoisin ottaa mukaan, mut jotenkin musta tuntuu ettei vaatteita oo riittävästi. Tiedän, et reissussa en luultavasti tuu käyttämään puoliakaan, mutta parempihan se on olla liikaa kuin liian vähän vaatetta mukana! Hohhoijaa.. Mitäs sitä vielä. Tähän postaukseen en saanut mistään pöllittyä mitään järkeviä, aiheeseen liittyviä kuvia, joten saatte tuijotella pelkkää tekstiä.

Kuulette musta seuraavan kerran luultavasti maanantaina tai tiistaina, ja silloinkin vain pikaisesti, koska sittenpä lähden matkustamaan toiselle puolelle Suomea: Porvooseen! Iskäpä se varas sieltä viikoksi mökin, jonne menen viettämään laatuaikaa (nooot). Oon poissa yhteensä kaks viikkoa (toisen viikon iskällä), mutta ehkäpä mä jossakin vaiheessa pääsen postailemaan taas! Saatte sillä aikaa vaihteeksi nauttia Tean yksinäisestä jaarittelusta. Raukalla ei oo paikkakunnalla oikein ketään kavereita... Toivotaan että se selviää!

Nyt hyviä öitä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti