7. elokuuta 2011

ilman sinua aina on HC-sää

Yritin eka laittaa videon youtubesta mut epäonnistuin. Kiitti Blogger.

Tulin pikasesti postailemaan, oon kohta lähössä iskältä kotiin päin. TEA TULEE HUOMENNA SUOMEEN!! Pitäis varmaan tiedustella siltä että monelta sen lento tulee. Viimeks kun se tuli Amerikasta, niin sen matkalaukku jäi Englantiin, toivotaan et tällä kertaa ois parempi onni! Ne ei kyl vissiin tällä kertaa tee mitään välilaskua, joten uskoisin et senki takii pienempi mahdollisuus sen suitkeissin hukkumiseen.

Kävin tänään kirkossa. JESSSSS vika merkintä riparivihkoon! Oon kyl asennoitunu noihin kirkkokäynteihin ihan hyvin, mut inhoon sitä ku siel on viiskyt mummoo ja pappaa ja ne kaikki haluu käydä ehtoollisella ja sit ärsyttää. Onneks mun ei enää tartte käydä kertaakaan ja viikon päästä konffis! Iiks jännittää ja samal tuntuu tosi ihanalta, mut tietenki tosi haikeeltaki jotenki.. Päätin mennä isoskoulutukseen nii siellä sit bongailen onneks näit riparikavereita enemmän :) 

Ja sitte kyrsii kanssa se et lomaaki on enää se viikko jäljellä... Mul ei oo hajuukaan mitä tekisin näin vikoina päivinä et voisin käyttää ne mahollisimman kivasti. Tottakai mun pitää leipoo ja siivoilla kotona jnejne ja sit pitäis mennä ostaa viel rippijuhliin kengät (en toki myöhässä köhköh).. Kaikkee tekemistä siis jo olis mut enköhän mä jostain löydä kavereillekki aikaa ;) Sitäpaitsi Tepu lupas tulla meille auttaa mua leipoo, joten no hätä. Ehkä siin yhteydessä voidaan ottaa vähän kuviakin ja postailla tänne et miten juhlavalmistelut sujuu!

Nyt pitää kiitää kuitenki pakkaamaan ja junaan ja bussille ja mitä kaikkee. Heipat kaikille teille ihanille!


Syksyn ekoja merkkejä; kerättiin äidin kanssa reilut kymmenen litraa pihamarjoja!

2 kommenttia:

  1. hyi että mä vihaan marjojen poimimista! mut kyl mä niitä iha mielellää syön :D

    VastaaPoista
  2. jooo onhan se vähän tylsää :D

    VastaaPoista