30. elokuuta 2011

summer becomes fall in the end.

God morgon. Hur mår ni ? Mullekki kuuluu ihan jepaa. Roosa tuli mulle valittaa etten koskaan postaile nii tässä sitä nyt ollaan. :)

Eilen pidettiin läskiintymismarathoon ja syötii suklaajätskiä ja kaakaota ja enempää ei sitte mennykkää joten nyt mässään sitä täällä yksin. Samalla pelattii Sims 3 ja voi kyllä, meistä on tullut tietokonenörttejä. Tän viikonlopun suunnitelma olis mennä sunnuntaiaamuna Valtteriin metsästelemään löytöjä. :) Meijän kamulilla Anetella alias Ankulla oli tänään iiiiihanat Lontoosta ostetut korkkarit, joten semmoset mielessä lähdetään kattelemaan, toki kaikki muutkin löydöt on tervetulleita.

Ja neuleista päästiinkin taas syksyyn. Eilen oli hillitön sade, ja me vaan tarvottiin ympäri kotikylää viemässä lappusia (mä valmennan alkeiskurssilla!) ja hakemassa mun läppäri faijalta, tämä siis ennen lihotusta. Sade on ihanaa, mutta ihanampaa se on kesällä kun ei tule kylmä. Mutta syksystähän mun piti puhua. Oon ite syntyny syksyllä, marraskuussa, ja vaikka se melkein talvea onkin, musta syksyssä on jotain mystisen houkuttelevaa. Silloin saa ikäänkuin luvan olla vähän melankolinen ja masentunut. Saa kuunnella vähän surullisempaa musaa ja pukeutua tummaan. Mun lempparisyysbiisi on ehdottomasti Adelen Chasing Pavements. Ja syysvaatteet! Mä haluan ainakin tänä syksynä pari ihanaa paksua lötköneuletta. Tai villapaitaa. Ja kaulahuivia. Oon itseasiassa neulonut yhden tuubihuivin, ja toinen jäi viimetalvena kesken, joten taidanpa jatkaa sitä jossain vaiheessa. ;) Mutta näihin tunnelmiin ja kuviin päätän tämän postauksen. Nauttikaa syksystä!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti