27. elokuuta 2011

vain yksi tanssi

Hyvää lauantaita!

Arvatkaa ottaako päähän RAJUSTI vai TOSI RAJUSTI, ku on luultavasti kesän viimenen hellepäivä, ja meiksi kipeenä himassa.. Oon tuijottanu tässä valehtelematta jotain kaheksan tuntia O.C:tä. Jaksoin raahautua koneelle ja tulla tänne valittamaan. Köh. Toivon ettei mulla oo mikään poskiontelon tulehdus tms kun pään lisäksi koko naama särkee. Toivottavasti huomenna olis parempi olo kun on yhen kaverin rippijuhlat. Ei ois mukavaa olla siellä ihan räkäpäässä!

Se valituksesta. Ajattelin tota helleajatusta uudelleen, ja tulin toisiin aatoksiin. Hellettä oli ihan tarpeeksi kesällä, vaikkei kesä mun parhaita ollutkaan. Musta on ihanaa, että tulee syksy ja talvi. Kesäkin on ihanaa aikaa, ja rakastan lämpöä ja uimista ja aurinkoa ja kesävaatteita ja LOMAA! Mut musta syksy on kaikista kaunein vuodenaika, vaikka kaikki kukat kuoleekin. Ruska pystyy vaan olemaan jotakin niin henkeäsalpaavaa. Lisäks rakastan metsän tuoksua aina syksysin. Talvella onkin mun synttärit, plus tietenki joulu! Oijoi, sekin on tosi ihanaa aikaa. Oikeestaan rakastan kaikkia vuodenaikoja tosi paljon, ja sen takia oon onnellinen että asun Suomessa, koska täällä meillä oikeesti on ne kaikki neljä. Joten tervetuloa kirpeät syyspäivät!

NYT KUITENKIN LUKIJAT OHOI, me Tean kanssa toivottaisiin tositositosi kovasti että heittäisitte jotain postausehdotuksia. Ihan mitä vaan, oikeesti! Voidaan vastata kysymyksiin jos niitä on herännyt teidän mielissä. Koska oikeesti, mua itteenikin alkaa jo kyllästyttää tälläset jorinapostaukset. JOTEN, for real,

                                        EHDOTTAKAA MEILLE POSTAUSAIHEITA !

                                                              

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti