26. elokuuta 2011

autumn









Olin eilen kuvailemassa. Oon harjotellut manuaalista tallennusta ja rakastuin siihen täysin. En enää KOSKAAN (okei tää on taas tällänen never happens lupaus) tuu käyttämään automaattista!! Ollaan Tean kanssa jo suunniteltu seuraavia yhteiskuvauksia. Voin paljastaa että ne tulevat liittymään inkkareihin ;)
Mitä tykkäätte nuista kuvista? Rakastuin myös tohon sinikopio muokkaukseen (vikoissa kuvissa), joten sitä luultavasti tuutte näkemään jatkossa :)


Hyppäänpäs nyt aiheesta toiseen, nimittäin tuohon otsikkoon. Syksy tosiaan tulee ja nopsasti. Ilmat viileni tosi äkkiä. Voivoi, mä kun kuvittelin vielä hilluvani parisen viikkoa mun ihanissa kesävaatteissa, joita en ees kaikkia ehtiny käyttää!! Kaivoin sitte kaapin perukoilta (lue naulakosta) mun mustan trenssin ja syksybootsit. Kerkesin saapastella niissä päivän. Sitte tuli ihan mahdottoman lämmintä, yli kakskyt astetta. HOW IS THIS POSSIBLE?! Mä olin jo henkisesti ja fyysisesti ja vaatteiltani valmistautunut ja tunnelmoitunut syksyyn, ja BOOOM lauantaiks on luvattu +27 astetta lämmintä......... Kaikista oudoin juttu tässä on, että sain SYYSflunssan tossa pari päivää sitte. En voi käsittää.

Mitä fiiliksiä syksy teissä herättää? Miten on koulu lähteny käyntiin?

Nyt mua kutsuu finrexin, sipsit sekä O.C:n toinen tuottari. Hauskaa viikonloppua!

ps. kuka aikoo käydä stadissa Taiteiden yössä? Suosittelen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti