5. helmikuuta 2012

räkänen meininki



Köhköh vaan täältä ruudun toiselta puolelta!

Oon ollu jo yli viikon kipeenä. Mun paras kaveri on tällä hetkellä toi kuvassakin näkyvä hirveen makunen yskänlääke. Onneks mun iskä on ihana. Se oli järjestäny mulle jäätelöä ja pakastemansikoita perjantaina, koska mulla on kohta synttärit :3

Ton tähdellisempiä kuvia ei oo voinu noilla pakkasilla ottaa, aamulla oli -27,9 astetta. Huiii nenäkarvatki jäätyy! Ens perjantaina lähen Vekaranjärvelle kattomaan isoveljeä inttiin ja niiden sotilasvalaa. Toivottavasti siis sieltä kuvia :) Ja toivottavasti siellä ei oo kauheen kylmä, ei oo meinaa mukavaa seistä paria tuntia pakkasessa.

Nyt lähen jännäämään vaalituloksia. Mukavaa viikon alkua!


PS.


                                                                      Siksi Pekka!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti