31. maaliskuuta 2012

perfection

Saturday night fever!

Mun viikonloppu alkoi eilen mahtavasti, kun piano-opettaja soitti ja kertoi, että mulle on tarjottu keikkaa!! Soitan yhessä kahvilassa about kolmen viikon päästä, ja mulle maksetaan siitä 50e. Olin ihan fiiliksissä ja tietenkin otin tarjouksen vastaan. Jee!

Tilattiin tossa viikko sitte äidin kanssa h&m:ltä vaatteita ja niiden pitäis tulla ens viikolla, koska tilauksessa oli ollu jotain probleemaa. Torstaina sitte käytiin shoppailemassa hyödyntämässä Stadiumin jäsen ale, -25% mistä tahansa tuotteesta. Ostin sitten tälläset täydellisyydet hintaan 48e:



Ahhh rakastan noita! Ja 65e oli oikea hinta, joten se alennus saa mut rakastamaan noita vielä enemmän! Suojasuihketta vaan peliin, että pysyy valkosina ;)

Ens viikolla en välttämättä pysty postailemaan kauheesti; on kouluprojektia ja sitte oon iskällä koko viikon kun äiti lähtee lomalle. Yritän kuitenkin piipahtaa kotona ja jos samalla olis jotain postaamisen aihetta.
Viikonloppuja!

ps, muutos lähenee!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti