26. maaliskuuta 2012

sunny feeling

                                          100. postaus!

Sadan postauksen ajan siis täällä kirjoiteltu. En valitettavasti keksinyt mitään juhlavaa sen kunniaksi, mutta ehkä se ei haittaa. Oon miettiny paljon mun blogille uutta nimeä ja ilmettä, ja huhtikuussa jossakin vaiheessa pistän ideat käytäntöön.

Perjantaina mulla oli musiikkiopiston 40v. juhlakonsertti Kirkkonummella, lauantaina lagasin himassa katellen frendejä ja sunnuntaina söin kevään (miksei kesänkin) ekat mansikat. Vähän masensi kun oli taas satanut lunta, mutta äkkiäkös toi sulaa pois jos aurinko jatkaa paistamista!


    Perjantaina mulla oli vähän enemmän meikkiä kuin yleensä, kun oli se konsertti. Vaatteet nyt oli mitä oli, koska mulle vasta keskiviikkona ilmoitettiin että se on juhlakonsertti.. Iski kriisinpoikanen.

Innostuin vielä leipomaankin sunnuntaina! Kai muistitte siirtää kelloja? ;)
Mulle kävi viime vuonna niin, että unohdin. Piti mennä kaverin kanssa kirkkoon hakemaan riparimerkintää ja istuskelin yökkäri päällä kun kaveri tuli hakemaan. Luulin, että kello oli puol 11......

Sain tänään liikanopelta tosi hyvää palautetta ja matikan koekin meni odotettua paremmin.
Ihana fiilis!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti