17. huhtikuuta 2012

challenge accepted

Ciao!



Ajattelin jakaa teidän kanssa tälläsen hyvän mielen haasteen. Mua ei varsinaisesti haastettu tähän enkä haasta ketään, tehkööt kuka tykkää.
Tarkoituksena on listata ihan sekalaisessa järjestyksessä asioita, jotka tuovat hyvää mieltä. Haasteeseen kuuluu jakaa vähintään kahdeksan hyvän mielen asiaa, ja jos saa haasteen uudelleen, niin ainakin viisi lisää.


1. KESÄ 
Tätä ei varmaan tarvii selitellä mitenkään? Varsinkin Suomen kesä, ai että.




2. REALITY TV-SARJAT
Tässä kohtaa varmaan moni teistä naureskelee siellä ruudun takana. Mä oon vaan ihan koukussa realityyn, ja rakastan kaikkia hömppäsarjoja, kuten Iholla, Hurja Remontti ja varsinkin kaikkea missä tehdään ruokaa. Jamie Oliver ♥



3. VAATTEET
Okei, ehkä vähän materialistinen arvo, mutta mä kyllä tuun onnelliseks heti jos saan jonkun kivan vaatteen jota oon vaikka kattellu tosi kauan. Luen kengät myös tähän samaan kategoriaan.




4. USKO
Mä en oo mikään kauheen uskovainen, mutta musta on lohdullista ajatella, että tässä maailmassa on Jumala. Jos tuntuu pahalta, niin kyllä pieni rukous helpottaa mun oloa.





5. KAVERIT
Tätäkään ei varmaan tarvi selitellä. Ystävät piristää aina ja tuo hyvää mieltä tyhmäänki päivään.




6. SUKLAA
Oon täydellisen koukussa suklaaseen. En vois elää ilman. Ja oon aina ollu vähän tunnesyöjä, joten jos oon surullinen niin kyllä toi suklaa helpottaa oloa. Juon myös tosi paljon kaakaota, joka päivä.





6. KOMEDIAT
Rakastan nauramista! Kukapa ei? En ehkä kestäis jos ei olis olemassa Jim Carreyn tapasia kuminaamoja ja hyviä komedia leffoja. Suosittelen ehdottomasti kattomaan Bruce ja taivaanlahjan!





 7. GREYN ANATOMIA
Mun ehdoton lempparisarja. Ihan paras, ei voi verrata mihinkään. Omistan kaikki tähän mennessä ilmestyneet tuotantokaudet, ja katon niitä uudelleen ja uudelleen. Saan varmaan hillittömän itkuraivokohtauksen sitten jos (ja kun..) sarja loppuu. Nyyh.



  


8. MUSIIKKI
Tääkään ei varmasti vaadi selittelyjä. Kun mulla on tyhmä fiilis, mä laitan mun lempibiisin soimaan ja volat kaakkoon. Oon ilonen siitä, että mulla on niin laaja musamaku. Kuuntelen ihan kaikkea, lukuunottamatta aasialaista musaa. Kaikki muu menee. Tän hetken lempibiisi on The Scriptin You won't feel a thing. Tosin huomenna se voi olla jo joku ihan muu :)











Tämmöstä täällä tänään. Nyt katoilen pianoläksyjen pariin. 
Jaksamisia kouluviikkoon!

2 kommenttia:

  1. Voi kyllä! Nyökyttelen täällä, khih :))) Greyn anatomia, reality tv-sarjat ja oikeestaan noi kaikki muutkin...ne tekee miutkin onnelliseks.

    VastaaPoista
  2. Hihi noi on kivoja asioita :) Sun blogista tän haasteen pölläsin!

    VastaaPoista