16. toukokuuta 2012

''Ahh, another Weasley.''

Hihiii kävin tänään siellä kampaajalla ja oon niiiin tyytyväinen lopputulokseen, vaikka siitä tulikin vähän (okei paljon) erilainen kuin mitä mulla oli alunperin mielessä. Kampaaja kuitenkin sai mut ylipuhuttua, ja oon tyytyväinen että sai.


Oon nyt siis ihan totaalisen ginger! Pohjaväriksi laitettiin tollasta kuparia (josta ei pitäny tulla noin porkkanaa) ja sitte vaaleita raitoja päälle. Mut oon kyl tosi tyytyväinen vaik tuliki vähä Weasley.

Nyt lähen porkkanailemaan sohvalle, eilinen Bevery Hilssin kyttä odottaa nauhalla kattomista.
Moro!


(ps, jos ette ymmärtäneet otsikkoa, please, PLEASE, lukekaa Potterit.)

2 kommenttia:

  1. Naurahdin otsikolle. Ihanan pirteet hiukset miss Weasley :)

    www.whenyoureonaholiday.blogspot.fi

    VastaaPoista