15. toukokuuta 2012

everybody is gonna love today


Tänään on (jos uutisiin on luottamista) kuvaa päiväsi -päivä. Hehe.
Mä yritin kovasti napsia kuvia ja tollasia loisto-otoksia sain aikaan. En tietenkään tajunnu ottaa kameraa kouluun mukaan....

Löysin hesaritsta tollasen ihanan jaffajulisteen ja oli pakko laittaa se heti seinälle. Tein uskonnon kotikokeen tänään valmiiksi, sit vaan möllötin ja nautin auringosta. Ainiin, ja sain fysiikan kokeesta 9+!!! Pelkäsin kauheesti sitä koetta, näköjään ihan turhaan :D

Huomasin tosta mun pärstäkuvasta, että onpa mulla kamala juurikasvu eikä toi värikään mua oikeen miellytä. Onneks mulla on huomenna kampaaja! Niistä hiuksista sitte postausta huomenissa.

Nyt lähen lukemaan matikan kokeeseen, tosin siihen on vähän vaikee mun mielestä lukea. Sen jälkeen enää äikän koe perjantaina, ja sit oon VAPAAAAAA!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti