18. kesäkuuta 2012

The versatile blogger award

Huomasin vasta äsken, että mut on haastettu tekemään tämmönen!


1. Kiitä bloggaajaa, jolta sait haasteen.

2. Lisää The Versatile Blogger Award-kuva postaukseesi

3. Kerro 7 satunnaista faktaa itsestäsi

4. Nimeä 15 bloggaajaa

5. Ja kerro heille haasteesta! :)
Eli kiitoksia Evelle haasteesta!

FAKTAT:
1. Melkein kaikki mun kaverit on poikapuolisia. Mulla on pari hyvää tyttökaveria, mutta loput onkin poikia. Mun mielestä miesten kanssa on vaan niin paljon helpompaa tulla toimeen. Ehkä oon vähän poikatyttö.

2. Mun ei-niin-salainen haave on työskennellä musiikkialalla. Haluaisin tehä musiikkia, soittaa ja laulaa bändissä, ehkä myös tuotannon puolella jotain. Harmi vaan, että Suomessa on tosi vaikeeta päästä pinnalle ja menestyä pelkästään musiikin parissa.

3. Haluisin osata tanssia yhtä hyvin kuin Michael Jackson!!

4. Uskon Jumalaan.

5. Rakastan luontoa. En ehkä oo kauheen ekologinen ja se vähän harmittaa mua. Haluaisin siirtyä käyttämään vihreetä sähköä ja lajitella jätteitä enemmän tms.

6. Oon laiska. Haluisin olla hyvässä kunnossa, käyn toisinaan juoksulenkillä ja salilla pari kertaa viikossa. Mut aika usein mun suusta kuuluu lause ''En jaksa''.

7. Oon aina ollu nuorin. Mulla on aika iso suku, ja koko suvussa oon toisiks nuorin. Se on ollu tosi ärsyttävää ja samalla hauskaa, nuorin kun yleensä saa aika helposti tahtonsa läpi :D


En haasta ketään, paitsi Miron, Jannan ja Saran :)


Jos haluutte tietää lisää, kyselkää multa formspringissä:
http://www.formspring.me/ronttu !
 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti